BEZREALITKY.CZ S NEJVĚTŠÍ KAMPANÍ VE SVÉ HISTORII

Nejvyužívanější český portál pro přímý prodeje a pronájem nemovitostí Bezrealitky.cz přichystal největší kampaň ve své historii. Jejím cílem je zvýšit povědomí o značce, ale také připomenout výhody, které z přímého prodeje a pronájmu nemovitostí plynou. Kampaň se bude celý květen kromě onlinu objevovat také na billboardech, CLV vitrínách a v rozhlase. Setkají se s ní především obyvatelé v krajích. Na ty se budou Bezrealitky.cz, které dominují v metropolích, soustředit stále více.  

Zřízení účtu a zahájení prodeje nebo pronájmu nemovitosti do 15 minut, miliardy ušetřené na provizích, nemovitost prodaná průměrně do tří týdnů. Ale také skutečnost, že na Bezrealitky.cz je možné zajistit kompletně vše, co se prodeje či pronájmu domu a bytu týká. To jsou hlavní sdělení, se kterými bude v českých regionech nová kampaň cílit na potenciální zájemce o prodej nebo pronájem. Konzervativnějším klientům představí argumenty dokazující, že prodej nebo pronájem svépomocí je cesta, přinášející více výhod než spolupráce s makléřem.

“Realitní kanceláře, a hlavně jejich makléři začínají za dnešní situace na trhu narážet na své limity,” uvádí Hendrik Meyer, CEO Bezrealitky.cz. “Jejich klienti pak dostávají nedostatečný servis, a ještě si za něj zaplatí. Kampaň by tedy lidem měla především připomenout, že to zvládnou sami. Pokud dokáží koupit na internetu sportovní vybavení, zajistit si dovolenou nebo prodat nepotřebný nábytek, stejně jednoduše zařídí i prodej nebo pronájem svého domu nebo bytu. Opřít se můžeme nejen o rostoucí zkušenost Čechů s online prostředím, ale také špatné zkušenosti s prací realitek, kterou má až třetina z nás.”

Podle Meyera role přímého prodeje a pronájmu nemovitostí dále poroste – již dnes se touto cestou prodá asi pětina ze všech nemovitostí. I z toho důvodu Bezrealitky.cz představily začátkem roku celou řadu změn. Na novém webu se dají lépe vyhledávat vážní zájemci o pronájem nebo prodej na základě pokročilé profilace, více prostoru postupem času dostávají také doprovodné služby portálu, jako je třeba odhad ceny nemovitosti nebo příprava kupní či nájemní smlouvy.

Bezrealitky.cz i jedenáct let od svého vzniku nadále zůstává jedním z nejnavštěvovanějších českých realitních webů. Měsíčně ho navštíví více než půl milionu zájemců o bydlení a každý měsíc se jeho prostřednictvím prodá asi 400 a pronajme kolem 3 000 nemovitostí. Lidem portál na provizích, které by jinak museli zaplatit realitním kancelářím, ušetřil za rok 2017 přes miliardu korun.